Klicni center
Računalniško podprto telefonsko anketiranje, poznano tudi pod imenom CATI (Computer Assisted Telephone Interviewing) predstavlja eno izmed najpogostejših metod zbiranja podatkov, za potrebe večji tržnih in javnomnenjskih raziskav.
Razpolagamo z lastnim manjšim klicnim centrom z najsodobnejšo računalniško in programsko opremo proizvajalca 3CX.
Posebno pozornost namenjamo tudi zaposlenim, ki so za svoje delo posebej izurjeni.
Telefonsko anketiranje poteka tako, da anketarji odgovore sproti vnašajo v spletno anketo, kar nam omogoča vsebinsko kontrolo rezultatov anketiranja in takojšnji prikaz rezultatov anketiranja našim naročnikom.
Telefonsko anketiranje kombiniramo z spletno anketo, kar omogoča takojšnje sledenje rezultatom.
Razpolagamo z lastnim manjšim klicnim centrom z najsodobnejšo računalniško in programsko opremo proizvajalca 3CX.
Posebno pozornost namenjamo tudi zaposlenim, ki so za svoje delo posebej izurjeni.
Telefonsko anketiranje poteka tako, da anketarji odgovore sproti vnašajo v spletno anketo, kar nam omogoča vsebinsko kontrolo rezultatov anketiranja in takojšnji prikaz rezultatov anketiranja našim naročnikom.
Telefonsko anketiranje kombiniramo z spletno anketo, kar omogoča takojšnje sledenje rezultatom.