Address
Poljska ulica 12
9000 Murska Sobota
Slovenia

Work Hours
Monday to Friday: 8AM - 4PM
Weekend: no working houers

B2B Storitve

Vstop na tuje trge (B2B)

Želite vstopiti na novi tuji trg?

Pripravili smo vam nov specializirani produkt B2B trženja s ciljem organizacije srečanj s potencialnimi partnerji (kupci) in direktnega trženja vaših izdelkov ali storitev na tujih trgih.

Storitev vključuje:

priprava baz ciljnih podjetij,
uporaba orodij direktnega marketinga,
navezovanje neposrednih poslovnih stikov, s predstavitvijo izdelkov ali storitev vašega podjetja skrbno izbranemu segmentu podjetij, preko našega klicnega studia Evom,
zbiranje kvalitativnih informacij o nakupnem vedenju potrošnikov in kulturnih razlikah,
outsourcing komunikacijskih storitev vstopa na tuji trg,
sprotno poročanje o rezultatih projekta,
ob koncu vsakega meseca urejene baze klicev, ključne informacije o poteku pisne in ustne korespondence.
Svet je lahko vaš!

Raziskave trga

Namen raziskave trga je prodor obstoječih ali novih izdelkov ali storitev na potencialni tuji trg.

Tržna raziskava vsebuje:

  • identifikacijo in oceno novih tržnih/izdelčnih priložnosti na potencialnem tujem trgu,
  • oceno ustreznosti obstoječih izdelkov ali storitev za potrebe potencialnega tujega trga,
  • pripravo načrta za prilagoditev obstoječih izdelkov ali storitev specifikam tujega trga,
  • identifikacijo ustreznih prodajnih kanalov na tujem trgu.
Dostopno tudi za manjša podjetja!

Vstop na tuje trge (B2B)

Želite vstopiti na novi tuji trg?

Pripravili smo vam nov specializirani produkt B2B trženja s ciljem organizacije srečanj s potencialnimi partnerji (kupci) in direktnega trženja vaših izdelkov ali storitev na tujih trgih.

Storitev vključuje:

  • priprava baz ciljnih podjetij,
  • uporaba orodij direktnega marketinga,
  • navezovanje neposrednih poslovnih stikov, s predstavitvijo izdelkov ali storitev vašega podjetja skrbno izbranemu segmentu podjetij, preko našega klicnega studia Evom,
  • zbiranje kvalitativnih informacij o nakupnem vedenju potrošnikov in kulturnih razlikah,
  • outsourcing komunikacijskih storitev vstopa na tuji trg,
  • sprotno poročanje o rezultatih projekta,
  • ob koncu vsakega meseca urejene baze klicev, ključne informacije o poteku pisne in ustne korespondence.
Svet je lahko vaš!

Raziskave trga

Namen raziskave trga je prodor obstoječih ali novih izdelkov ali storitev na potencialni tuji trg.

Tržna raziskava vsebuje:

  • identifikacijo in oceno novih tržnih/izdelčnih priložnosti na potencialnem tujem trgu,
  • oceno ustreznosti obstoječih izdelkov ali storitev za potrebe potencialnega tujega trga,
  • pripravo načrta za prilagoditev obstoječih izdelkov ali storitev specifikam tujega trga,
  • identifikacijo ustreznih prodajnih kanalov na tujem trgu.
Dostopno tudi za manjša podjetja!